2013. május 26., vasárnap

Váltottam

Több mint 1 hónap telt el azóta, hogy utoljára beszámoltam a sikertelenségemről csekély eredményemről. Nos, azóta alapvetően egy dolog változott: helyet váltottam. Új helyen új formában kínzom magam pár hete, aminek alapvetően egy oka volt: a régi helyen folyamatosan elmaradt az óra, aminek nem kicsit volt demotiváló hatása. Nincs is annál rosszabb, mint amikor az ember lánya sportra készen, összepakolva, gyermeket is felébresztve/nem elaltatva/turbóban megetetve elindulna, hogy némi kalóriát égessen, mire jön az sms, hogy már megint nem lesz óra. Ilyenkor a legnagyobb dühöngésem közepette megpróbáltam itthon bepótolni az elmaradt mozgást, de egyre inkább érlelődött bennem a gondolat, hogy ez így nem OK. Zárójelben megjegyzem, hogy egyre inkább látható egy másik gátló tényező is a babás zumbát tekintve: Majci ficergési igényének nem tesz túl jót a háton levés. Jött az alkalom - 2 hétig nem volt óra - és kipróbáltam egy másik helyet, ahol gyermekfelügyelet is van. Tudtam, hogy nem lesz egyszerű, de a kellemetlenséget betudtam egy "bölcsire felkészítő leszakadási folyamatnak" is. Bömbölés volt első, második és sokadik alkalommal is, de már látom a javulást: most csütörtökön például már egész vidáman eljátszogatott, mikor óra végén mentem érte. Szóval lesz ez még jobb is.
Részemről meg már most jobb a dolog. Akivel 3-4 hete találkoztam utoljára, az mind ámulva kérdezi, hogy mennyit fogytam. Ha-ha-ha! Pont 40 dekát! Hihetetlen, de optikailag sokkal többnek tűnik. Mindegy, most SEM adom föl, megszoktam, hogy az én tempóm ilyen, hiába diétázom heti 4 óra sport mellett. Szerdán végre megkapom a vérvétel eredményét és kiderül, hogy mi áll a háttérben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése