2014. február 5., szerda

Bermuda háromszög

Ez nálunk a konyhában található. Jellemző rá, hogy frissen elkészített ételek/desszertek tűnnek el benne pillanatok alatt, nyomtalanul.
Komolyan mondom hihetetlen! Mintha egy hatfős család élne itt 4 db jó étvágyú fiúgyermekkel. Férj szerint egyszerű a magyarázat: túl jól főzök. Különben is ez az én hibám. Így történhet meg az, hogy a terveim szerint 3 napra készített kaják 1-1,5 nap alatt felszívódnak. Mint például a vasárnap délután készített hatalmas tepsi muszaka. Gondoltam, jó lesz a hét első felére a gyerekeknek - meg kicsit a Férjnek (ő ugyanis elvileg fogyózik és salátán + csirkecombon él). Gyakorlatilag 1 órával azután, hogy kivettem a sütőből, már több mint a fele hiányzott és úgy kellett kimentenem 1-1 adagot a gyerekeknek hétfőn vacsira. Pedig én kb. 2 kanálnyit vettem ki, hogy lecsekkoljam, és hát Majci sem a hatalmas adagjairól híres.
Kedden délelőtt pedig - pótolandó az idő előtt elfogyott ebédet - nekiálltam egy nagy adag krumplistésztának + paradicsomlevesnek. Ha valaki látott volna, tutira azt gondolja, hogy egy kisebb hadseregnek főzők, ugyanis csúcsidőben a tűzhely minden pontján a legnagyobb méretű lábosom - 15 literes? - ill. az óriási serpenyőm pihent. Alig fértek el egymás mellett. Magam is megrémültem, mikor megláttam az elkészült adagot, és megfogalmazódott bennem, hogy most talán túllőttem a célon.
Aztán most újra megnéztem az üvegedényt, és dobtam egy hátast. Max. 2 adag maradt belőle. OK, ebből én is ettem egy keveset, mert egyszerűen imádom. Diéta ide, diéta oda, tegnap és ma is ettem egy-egy "Majaadagnyit", mert hónapok óta nem ízleltem se a krumplit, se a tésztát.
Most újra elkezdhetek azon gondolkodni, hogy megint mit főzzek. Vagy még egyszerűbb, és időkímélőbb lenne, ha beszereznék egy "terülj, terülj, asztalkámat".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése