2013. február 9., szombat

Lehetnék fényevő?

Itt a nagy betegeskedések közepette el is felejtettem beszámolni az első hét sikereiről. Mondjuk lehet, hogy azért nem voltam túl motivált az eredmény lejegyzetelésében, mert nem volt eredmény. Ha csak az nem, hogy nem híztam:-) Konkrétan egyetlen helyen mutatott 10 dekával kevesebbet a mérleg, mint 1 hete, és még centiben sem mérhető a változás. Hogy miért nem vagyok ezen meglepve??? Úgy tűnik a két szülés végérvényesen átkódolt bennem valamit és drága kis testem minden eddiginél jobban ragaszkodik a párnáihoz. Mindenesetre az elszántságom továbbra is tart és nem adom fel. (De ha még 1 kefír-napot végigcsinálok, és ennek ellenére sem mozdul meg az a mérleg, akkor nagyon-nagyon mérges leszek!!!!) Egyébként nem győzök nap mint nap ledöbbenni, hogy milyen kevés kaját eszem. Hihetetlen! És mindemellett nem vagyok éhes. Kitartást kívánok magamnak! Olyan nincs, hogy valaki alig eszik, de a súlyát megtartja! Vagy mégis van? Elképzelhető, hogy simán lehetnék fényevő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése