2014. január 21., kedd

Esküdt ellenségek

Itt az ideje, hogy beszámoljak a 2-es számú projektről, vagyis a mérleg nyelvének LEFELÉ történő kibillentéséről.
Nem megy ez nekem. Nem tudom, hogy mi az oka, de a mérleg (és mostanában a centi is) esküdt ellenségemmé vált. Még ha mindez azért lenne, mert zabálok reggeltől estig és terpesztem a hátsómat a kanapén tv-t bambulva... De nem. Diéta pipa - immáron 27. napja - és a heti 4-5 óra edzés is befigyel. Lehet, hogy a téli tartalékolás indult be, és azért ragaszkodik a szokásosnál is jobban a szervezetem minden egyes grammjához, de azért itt most nem az utolsó 5 fölösleges kilóról van szó, na! Nagyon remélem, hogy a mérleg amiatt stagnál, mert épül az izmom. Teljesen le vagyok döbbenve, hogy bő 3 hét alatt simán visszajött minden, ami a 2,5 hónapos kihagyás alatt esetleg leépült volna. A combomon konkrétan fát lehetne hasogatni, és a karom sziluettjén is szépen látszik a változás. Szóval annak ellenére, hogy a mérleg nem mozdul - és valahogy most a centi sem nagyon - mégis látványosan alakulok. A legjobban az edzőterem tükrében szoktam ledöbbenni magamon - mert ugye teljesen más, mikor az ember otthon, a szűk előszobában 50 centiről skubizza magát, és mikor a normálisan kivilágított teremben néz a tükörbe 2 méterről. Mintha nem is én lennék. Kezdek emberi külsőt fölvenni, a pacától meg érzékeny búcsút veszek. Tény, hogy voltam én már ennél kevesebb kiló életemben, de ilyen izmos még soha. Felfedeztem, hogy - 161 centim és ízig-vérig endomorf testalkatom ellenére - kezd láb formája lenni annak a két sonyesznak, ami kilóg lefelé a törzsemből. Nofene! Csak nehogy a végén még nyáron szoknyát húzzak. Egyébként meg boldogság van, mert vasárnap elmentem nadrágot venni. A mission az volt, hogy egy bizonyos méretű nadrágot vegyek. Eldöntöttem magamban, ha nem jön rám, akkor nem veszek nadrágot és kész. Dobogott a szívem próba közben, és lám lám, jó lett a méret. Sőt, szokás szerint a derekamnál még el is állt a gatyó. Ezt a méretet utoljára 2010-ben volt szerencsém magamra húzni, akkor is csak röpke 6 hónapig. Ráadásul az a durva, hogy ez a mostani gatya skinny leg fazonú. A férjem szerint jobb formában vagyok mint mikor megismerkedtünk - pedig akkor pár kg-val könnyebb voltam.
Drágalátos kis mérlegem! Akkor most hajlandó vagy végre Te is kevesebbet mutatni, vagy kihajítsalak???
De most tényleg, meddig normális, hogy egy helyben toporgok napi 5-600 kcal deficit és heti 4-5 óra edzés mellett? Lassan 4 hétnél járok...

2 megjegyzés:

  1. Erre nem tudok mit írni, virtuális ölelésem küldöm, és nagyon várom az ilyen volt és most ilyen fotókat!

    VálaszTörlés
  2. Nem akarlak elkeseríteni, de van aki hónapokig stagnál. Annak örülj, hogy formálódsz, izmosodsz!
    Egyébként a hold, az időjárás és a női ciklus is befolyásolja a súly alakulását. Fel a fejjel! Mutat majd a mérleg levesebbet.

    VálaszTörlés