2014. augusztus 15., péntek

74 gramm nem elég…

Mármint szénhidrát és futásra. Történt ugyanis a minap, hogy csak ennyit sikerült magamhoz vennem. Nem szándékoztam ennyire lenyomni az értéket, csak kordában szerettem volna tartani. Hát sikerült. A múlt heti sikeres zabarohamomat követően (köszi PMS) hétfőtől visszaálltam a szokásos menümre. Tapasztalataim szerint 2-3 nap kell hozzá, hogy a visszafogott ch és megemelt fehérjebevitelnek köszönhetően elmúljon minden félrekajálási szándékom. Még a gyümölcsöket is kiiktattam az elmúlt 3 napban – ez sem volt annyira szándékos, csak ami itthon volt azt nem szeretem, meg egyébként is tiltólistás. Du. 3-kor ettem utoljára ch-t, akkor sem sokat, amit követett egy brutális trx óra, ami után egy gyors, majd este egy lassú fehérjeturmix. Bár lefekvéskor pokolira korgott a gyomrom, de úgy éreztem este 10-kor már nincs ideje a szénhidrátnak. Egyébként meglepő módon egyáltalán nem kívántam annyira, így könnyen meghoztam a döntést. Aztán mivel reggel Zsuzsival futást terveztünk, kipattantam az ágyból és felkaptam a futócuccom. Evésre már nem volt lehetőség (utána legalább 2 óra, mire futni tudok), meg amúgy is jobban szeretek reggel éhgyomorra futni. Végül úgy alakult, hogy egyedül mentem. A 3. körömben éreztem, hogy valami nem stimmel, alig volt erőm futni. A 4. körtől kezdve minden egyes emelkedőbe belesétáltam, 6 kör után pedig végleg lekullogtam a pályáról. Ilyen már nagyon régóta nem történt velem, a km időm 5 hónapja volt ilyen rossz, amikor még a „0-ról 5 km-re” program elején jártam. No, nem, mintha annyira rá lennék feszülve a tempóm javítgatására, de azért most már ott tartok, hogy megnézem, hogy alakul, és magamban egy fél mondattal konstatálom, hogy jó voltam-e vagy sem (persze szigorúan magamhoz képest). Szóval a tanulságot levontam, ennyi ch nem elég ennyi edzésre. Legközelebb máshogy csinálom. Még akkor is, ha eredményes volt az elmúlt 3 nap. Mert az volt, nem is kicsit. Annak köszönhetően, hogy újra keményen csinálom a szakszerű diétát (=nem koplalok, hanem napi 5x-i étkezésre normális mennyiségű kcal-t beviszek), és 4x sportoltam a 3 nap alatt, lement rólam 2,6 kg. Tehát tudom én ezt visszafelé is csinálni! :-) Visszanézve a tegnapi mérleget, magam is megdöbbentem, hogy milyen rekord mennyiségű fehérjét ettem: összesen 176 grammot (ez egyébként 50%-ot jelentett a teljes étkezésemből), és már közel van a súlyomhoz képesti maximum ajánláshoz, úgyhogy mától visszaveszek egy kicsit.
Ja, és megvan az új kedvenc testrészem. Ez pedig a kar/váll. Valószínűleg tartom, hogy azért, mert borzasztóan látványos a különbség a mostani és a másfél évvel ezelőtti állapotomhoz képest. Valahogy egyébként a nők nem szeretnek erre dolgozni, pedig szerintem szépen mutat egy vékony, tónusos (=nem fonott kalács, ahogy Lizi mondaná) állapot. Bár a vékonyig még hosszú az út, a tónus már elkezdett szépen kirajzolódni, de ne legyünk elégedetlenek, mert ha belegondolok, hogy másfél éve hogy nézett ki... jájjj! 
Hát, itt tartok most: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése