2015. február 10., kedd

Eldördült a startpisztoly

Minden úgy történt, ahogy számítottam rá, vagyis teljesen váratlan helyről jött a lehetőség, villámgyors lefolyással, és totálisan más, mint amit kerestem. Ennek ellenére teljesen fel vagyok villanyozódva, az események magukkal sodortak. Sorsszerűség van benne. Alapvetően már bő 3 éve megfogalmazódott bennem, hogy tennék egy nagy kanyart a karrieremben. Tessék, most itt a lehetőség, megkaptam. Egyrészt furcsa elengedni azt, ami eddig a szívem csücske volt (és látni, hogy ezt más csinálja), másrészt csupa izgalom egy teljesen új terület felfedezése. Márpedig itt van mit felfedezni. És nekem most ezt kell megtanulnom, ezáltal tudok fejlődni. Új környezet, új munkastílus, új munkakör. Úgy érzem, hogy elsősorban az élettapasztalatom és a személyiségem fog segíteni abban, hogy helyt álljak, az eddigi karrieremben szerszett tapasztalat csak másodlagos. Hogy pontosan mibe is vágtam bele? Mit is fogok csinálni? Még én is csak a körvonalakat látom. Minden az elkövetkező 1-2 hónapban fog kialakulni, hiszen az egész most indult szinte a nulláról. A projekt izgalma és a két vezető személyisége győzött meg, hogy itt a helyem. Meg a jó tanács, amit útravalóul kaptam: kis túlzással bármit elvállalhatok, nem fogom megbánni, és rengeteg lehetőségem lesz. Hát alapjában véve, ezért bólintottam rá. Nézzük, mi sül ki belőle :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése