2013. július 16., kedd

Éjjeli történések

Azt hittem sikerült. Sem elkiabálni, sem leírni nem mertem. Így utólag viszont csak egy számot tudok a gyönyörű napok elé biggyeszteni. Pontosan 11 jutott belőle. 11 teljes egész éjszaka, amit a drága kis Majcim átaludt. Bár én ennyi idő alatt nem tudtam átállni - továbbra is ébren töltöttem hajnalban a szokásos 1-2 órát. Aztán jött a pálfordulás, és amilyen hirtelen nem ébredt éjjel, olyan hirtelen újra elkezdődtek a 2 órás bulik. Elképzelni sem tudom, hogy mitől van ez így, ráadásul megmagyarázhatatlan az is, hogy amelyik éjszaka ébredés nélkül aludt, aznap 2-2,5 órás ebéd utáni szunya volt, amikor pedig éjjel 2 órát ébren volt (így eleve min. 1 órával kevesebbet aludt), akkor pedig csak 1,5 órás volt a délutáni szieszta. És most megint kialvatlan = nyűgös = nincs kedve semmihez = még az evéshez sem, vagyis megint kriminális a napi kajamennyiség. Nem tudom, hogy meglesz-e a 8 kg 15 hónapos korára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése