2013. július 17., szerda

Én mint középhaladó?

A kérdés edzés alatt merült fel, miközben az egyik gyakorlat előtt válogattuk, hogy ki milyen súlyt használjon. A könnyebbik felé nyúltam, mivel úgy gondoltam, hogy a különböző testrészeimen bőven van plusz súly, de aztán az edző rámnézett, és azt mondta cseréljek, de gyorsan :-)
Ezen a ponton elméláztam: igen, az elmúlt 10 hónap tényleg a rendszeres sportról szólt, az utolsó 3 főleg (nem mintha a "babával a háton ugrabutát" le akarnám degradálni), az eredményem mégsem ezt mutatja. Kemény küzdelem minden egyes deka, a mérleg föl-le ugrál, havonta max. 1 kg mínusz van meg stabilan. Ok, nehezített pályán dolgozom (itt is, mint az életben mindenütt), de ez akkor is gáz.
Viszont, ha azt nézzük, hogy az edzőterem 2. emeletéig való feljutás hátizsák+pelenkázótáska+ölbenMaja kombóval mennyivel könnyebben megy, akkor tényleg középhaladónak számítok :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy a rendszeres sporttal. Bárcsak nekem lenne ennyi erőm és kitartásom!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem Te mar bebizonyitottad, hogy az atlagember kiartasanak sokszorosaval rendelkezel :-)

    VálaszTörlés