2014. március 6., csütörtök

A szülők esete a megvadult krokodillal

Amennyiben úgy gondoltam, hogy az orvosoknál tett látogatás után csakis problémamentes és villámgyors gyógyulás következhet, tévedtem. Bár rám azért erőteljesen hatott a lórugásnyi antibiotikum, aminek következtében lement a lázam, és hát egy láztalan éjjel és nappal + dél óta 2 tökéletesen működő orrlyuk (no meg az, hogy végre becsukhattam a számat egy szimpla levegővégelhez) csodákat tud művelni az ember hangulatával. Már el is felejtettem milyen éjjel aludni, nappal kikelni az ágyból és normálisan levegőt venni.
Majci viszont zsákutca, ugyanis nem bírja lenyelni az antibiotikumot. Amit egyébként teljesen megértek, ugyanis belenyaltam én is (mindent megkóstolok, amit beadok neki) és a tömény undort heves öklendezés követte részemről. Többször is próbálkoztunk - 2 emberes a mutatvány - de addig jutottunk el, hogy a szájába varázsoljuk a szirupot. És az ember ilyenkor simán azt hiszi, hogy a nehezén túl van, és innen már gyerekjáték az ügy. No, de nem Majcival és a szuper anyaggal. Maja képes két percen keresztül üvölteni, miközben a szájában tartja ill. elkezdi oldalt kicsorgatni a gyógyszert. Mi meg küzdünk vele, mint egy megvadult krokodillal, minden praktikát/férfierőt bevetve sikerül csak becsukni a száját. A dolog azonban itt sem ér sikeres véget, ugyanis nyelési idő után max. 30 másodperccel minden visszajön. Tegnap este többszöri próbálkozás után feladtuk a küzdelmet, Férj ma ment másik receptért. Elképzelésem sincs, hogy mi lesz, mert Dokinéni szerint amit Maja megeszik, az nem jó a jelenlegi problémájára, amit meg most fel tud még írni, az ugyanazt a hatóanyagot tartalmazza, mint az eredeti, tehát annak is van némi (????) keserű utóíze. Mindenesetre a gyógyuláshoz mindenképpen le kell nyomni egy AB-kúrát. Hát, a lecke fel lett adva...

Még jó, hogy én már ilyen szuper állapotban vagyok, így nem okoz gondot a tegnap este összerókázott 2 mosásnyi ruha, szőnyeg stb, ráadásul a láztalan éjszakán felbuzdulva ma lerángattam az 5 nap alatt ronggyá amortizált ágyneműket is.
Ja, és már csak röhögök rajta, de reggel óta nekem is és Férjnek is kötőhártya-gyulladása van. Ennyit erről. Csak, hogy tudjuk hányas is az a kabát :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése