2014. március 12., szerda

És igen!

Újabb mérföldkőhöz érkeztem. A mérleg ma reggeli állása alapján átléptem a -20 kg-ot. Sálálálálá!!!!
Az utolsó fél kilóhoz hozzásegített az antibiotikum mellékhatása. A kúra 6. napjára gyakorlatilag minden - a betegtájékoztatóban leírt - lehetséges mellékhatást produkáltam, úgy, mint: hasmenés, hányinger, szédülés, gyengeség. Nem is tudom mit mondjak már erre. Megszámlálhatatlan ilyen Augmentin-kúrát csináltam már végig, és eddig még soha semmilyen mellékhatás nem jelentkezett. Ráadásul nagy dózisban küldöm a bogyók mellé a Normaflore-t is. Nem tudom, most miért, de kutya sz.rul vagyok. A mai és holnapi sprottevékenységeknek megint lőttek :-(
No, de vissza a súlyomhoz, azt hiszem ez az utolsó fél kg mínusz már alanyi jogon járt nekem, hiszen szerintem én vagyok az egyetlen a földön, aki sem egy napokon át tartó Calici alatt, sem pedig egy 5 napig tartó 39 °C fölött lázas állapot alatt nem fogyott egyetlen grammot sem.
Azt hiszem ez a 20 kiló már mindenképpen egy lélektani határ. Újabb lökést ad (főleg, ha végre teljesen rendbejövök), hogy még nagyobb erőbedobással (van még olyan?) csináljam tovább a programom. Ráadásul bő 2 kg-ra vagyok a mindenkori legkisebb súlyomtól :-)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy. Menni fog ez tovább, amíg csak szeretnéd. Drukkolok!

    VálaszTörlés