2014. március 5., szerda

A mai reggel krónikája

Felébredtem. Mennyi az idő? 6 óra. De jó, akkor végre sikerült egyben 6 órát aludnom napok óta először. Ajjaj, forró vagyok már megint. Hol a lázmérő? Már megint 39,3. Ez már 5 napja tart, nem lesz ez így jó. Majával vajon mi lehet? Ébred ő is. Menjél érte te, én nem bírok a láztól talpra állni. Meleg a gyerek is? Na, ne már! Hol a lázmérő? Szerencsére csak 37,4. Akkor is le kéne vinni a dokihoz, mert csak teljesen egészségesen kezdheti a bölcsit. És igen, megértettem, én is megyek dokihoz. Mikor rendel ma? Reggel? Hogy oldjuk meg? Mi a programod? Tárgyalás 11-től, a többi módosítható? Akkor Te viszed Maját a dokihoz nyitásra, én távirányításban összerakom addig Lizit, adok neki enni, hátha úgy elhúzódik a rendelés, hogy lekési az oviban a reggelit. Igenis, értettem, óvatosan ugrálok a lázzal. Nem érdekel a lázam, Maját gyorsan összerakom. Bakker, miért van barnára szineződve a pisi a pelusban? Fél 8, már kész is van, adom rá a cipőt & kabátot és indulhattok. Jajj, Lizikém Te meg készülődjél, nincs erőm veszekedni veled. Nem, már 3 mesével ezelőtt is azt mondtad, hogy csak ezt szeretnéd végignézni. Induljál, légyszives. Miért csinálod ezt a beteg anyáddal? Balhézni szeretnél? Jól van, tudtam, hogy aranyos és megértő vagy, imádlak. Gyere, egyél gyorsan, Apáék már végeztek a doktor néninél, mindjárt itthon lesznek. Mi a baja? Húgyúti fertőzés. Kedden kell visszavinni, ugrott a bölcsi. Ajjaj! Indulás gyorsan. Szia Lizi, szép napot az oviban. Végre megérkeztünk ebbe a rendelőbe is. Miért vannak ennyien, ha mindenki időpontra jön? Ne, Majci, ne kezdj el nyüglődni! Ok, nyüszöghetsz is, csak ne kezdj rá a szirénára. Ennyit a rendelő nyugalmáról. De jó, már mehetünk is. Maja, ne sírj, nem olyan ijesztő a doktor bácsi. Na jó, de. Mindegy, de legalább nem téged fog vizsgálni. Hát, így engem sem, Majci, menj oda apához. Légyszi! Ok, doktor úr, akkor tud így üvöltő gyerekkel az ölemben vizsgálni? Nem? Jó, akkor menj oda apához. Nézd mit mutat az asszisztens néni! Vírus szövődményekkel? Ez nem hangzik túl jól. Nem, nem gond az antibiotikum. Meg akarok gyógyulni, elég volt az 5 napja tartó szenvedés. Férj rendben van? Megnézi? De jó, akkor neki legalább jó. Viszontlátásra! Gyorsan ide be a gyógyszertárba. Ne üvölts, Majci! Ok, menj egyedül, mi beülünk a kocsiba. Ez most csak 5 ezer volt? Végül is akkor február óta "MÉG CSAK" 38 ezernél járunk ami a gyógyszereket illeti. Gyorsan meg kell állni útközben egy molinóért? Jó, semmi gond. Menjünk föl mi is? Ok, tényleg régen látott minket Tibi. Micsoda, Tibi szabin van? Akkor mi legyen most? Majcika, ne sírjál, mindjárt otthon vagyunk. Simizem a hasad, így már nem fáj? Ajjaj, mi ez az öklendezés, ugye nem fogsz ide hányni? Sziasztok, mi előre indulunk. Jajj, hol maradt a sapid? Így nem mehetünk ki, hideg van. Ajjaj, ne öklendezz! Kéne a gyerek sapkája, kimennénk. Végre kint vagyunk. Bakker! Mindent lehánytál. Még jó, hogy nem bent. Gyorsan vegyél ki a táskámból egy zacskó zsepit. Itt is olyan, meg itt is, és még ott is. Mehetünk? Elaludt. Bemenjünk a bölcsibe szólni? Felhívtam volna őket telefonon. Jó, tényleg jól állunk időben, akkor menjünk, addig is alszik. Végre ideértünk. Beszaladok gyorsan. Toljuk egy héttel. Rendben. Hazaértünk. Épp időben, hogy indulhass. Összehányt ruhát gyorsan le, mosógépet indít. De jó, pont megszáradt egy adag, mégiscsak lesz hova teregetni. Alig állok a lábamon, nagyon le kellene már ülni. Nem lehet, bőven van még tennivaló. Először a gyógyszerek. Megint egy szatyornyi. Hova pakoljam? Tele van a konyhapult velük. Hogy kell ezt a port elkészíteni? Na végre. Basszus, ez iszonyatosan rossz ízű. Gyere idd meg, nem olyan rossz. Ne öklendezz! Tessék, igyál rá egy kicsit. Hogy fogom én ezt napokon keresztül beadni neked? 1 adag ruha lepakolva, elrámolva, és a gép is lejárt. De jó, lehet végre teregetni! Kérsz enni? DVD? Jó, már rakom is be. Jajj, nekem is milyen jól fog esni, ha végre leülhetek. Imog? Rendben simogatlak. Végre fekvő pozícióban vagyunk mindketten. Én most fel nem állok innen egy darabig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése