2013. október 11., péntek

Annyi mindenről szeretnék most írni...

...de nem tudok. Az elmúlt másfél hetet így lehetne illusztrálni:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Most másodszor beteg a rövidke időtartam alatt, ilyenkor napokig a fotelben lakunk, éppenhogy csak enni (M+én) és pisilni (én) álltunk föl. Ilyenkor a napi alvása 2x20 perc rajtam. A betegségek közti pár napon pedig NEM VOLT HAJLANDÓ nappal aludni. Az én hónapok óta a saját ágyában könnyen elalvó gyermekem magából kikelve üvölt, ahogy elindulok vele az ágya felé és ilyenkor inkább EGYÁLTALÁN NEM ALSZIK. Pontosabban 1-2 percet rajtam, de amikor át akarom vinni az ágyába, akkor kezdődik a balhé. És ami nagyon durva, hogy simán végigbírja alvás nélkül a napot, csak este 7-8 felé kezd elfáradni. Cserébe ilyenkor is inkább engem választ, megint 2 mágnest játszunk. (Egyébként remélem csak a betegsége miatt van ez a nem alvása, mert ha másfél évesen leszokik a nappali alvásról - Lizi 2 évesen tette ezt - akkor tuti megvan az esélye, hogy a zárt osztályon landolok. Mindennél jobban imádom ezt a kis kutyaházit - a nővérével egyetemben - de muszáj naponta minimum 1 órára kizökkennem az "egésznapcsakanyáratapadok" üzemmódból. Bármilyen házimunka felüdülés ilyenkor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése