2013. augusztus 27., kedd

16. hónap

Szokásomtól eltérően nem fogok 16. hónapos státuszt csinálni. Egyrészt, mert nem rendelkezem pontos paraméterekkel, másrészt pedig mert nem történt semmi eget rengető dolog az elmúlt hónapban. A 15 hónapos oltást pár napos nyüglődéssel átvészeltük, Majca 2 fogat növesztett és elhangoztt az első tőmondat (Egyébként ezt azóta sem produkálja. Lehet, hogy azért mert nem tudok neki egyetlen munka közbeni traktort sem felmutatni...).
Hoppá, mégsem! Történt ugyanis egy "első" dolog: megjelent Maján az első anyajegy, a mellkasa bal részén. Beállt ő is a sorba. Sajnos nem jegyzeteltem, hogy Lizinél mikor kezdődött a pöttyösödés, de mára egész szép mennyiséggel rendelkezik. Volt honnan örökölni...
Egyébként meg én is megvilágosodtam az elmúlt pár hétben. Fény derült Majci időnként oly kellemetlen szokásának - ismerőseink férfitagjait "leapázza", akik persze zavartan magyarázkodásba kezdenek - valódi jelentésére. Szóval van az "apa", ami APA, a szent és sérthetetlen, aki manapság igen gyakran a dobogó legfelső fokán áll Majcinál; és van az "apoa" - ami egyébként gyakran sima apának hangzik - ez pedig az "odaakarokhozzádmenni/vegyélfölazöledbederögtön" jelentéstartalommal bír :-)

Nem hasonlítunk össze, de mégis :-) Lizi ebben a korában ugyanennyi foggal rendelkezett, kb. másfél kilóval többet nyomott, verhetetlen beszélőkéje volt, de kézügyességben igencsak alulmaradt...

Ráfordítottam vagy másfél órát és pótoltam a hiányosságaimat, így elkészült a végleges grafikon Maja evését/alvását illetően. Most már érthető, hogy miért aggódom én annyira? Evésmennyisége az egy évvel ezelőtti szinten van. (Na jó, az tejci volt, a mostani meg "emberkaja")



2 megjegyzés:

  1. Édes Istenem, hogy lehet ilyen jó grafikonokat/táblázatokat készíteni???? Én annyira topa vagyok ehhez, hogy a szakdogámban úgy lefikázta az egyik csaj az államvizsgán a diagramjaimat (amik szerintem gyönyörűek voltak...), hogy nem jutottam szóhoz. Megjegyzem, ez ritkán fordul elő velem.
    Jól olvastam múltkor? Kakatáblázat??? Ha én Simiről vezettem volna, tuti kifogy a toll, annyit kakkantott kisebb korában. És még most is stabilan napi háromszor.

    VálaszTörlés
  2. :-):-):-)
    A titok abban rejlik, hogy drága lengyel főnököm (és az egész cég) ppt b.zi. Amikor feltett 3 kérdést, amire pont 5 db tőmondattal lehetett volna válaszolni, akkor is grafikonokkal tarkított diasort kért...

    VálaszTörlés