2013. augusztus 24., szombat

Befejeztem

No, nem a blog írását, hanem másodszülöttem napi rutinjának jegyzetelését.
Nagyon nehezen ment, még ma is többször ingerenciát éreztem arra, hogy a kiszedett ebédjét a mérlegre helyezzem evés előtt, és elalvás után rögtön az órára pillantottam, majd a kis füzetemet kerestem. Állandó hiányérzetem van, de éppen itt az ideje, hogy beszüntessem eme tevékenységemet. Már így is 1 hónappal tovább írtam minden evést-alvást-kakilást mint anno Lizinél. Biztos azért, mert aggasztóan keveset evett a kis "nyolckilósom".
Ha sikerül gépre vinnem az utolsó 3 hónapot (ennyi az elmaradásom), akkor hozok egy végső grafikont.

Minek tagadjam, excel elvonási tüneteim vannak :-)

3 megjegyzés:

  1. Pontosan mennyi idős is a kis 8kilósod? Mira 16 hónaposan volt 9kg, és iszonyat mennyiségeket megeszik. Mindenki tök picinek tartja, és alig 1 évesnek nézi. Képek alapján sztem Maja idősebbnek és husibbnak néz ki mitn Mirus.

    VálaszTörlés
  2. 16 hónapos. Egyébként pici is, mert még Lizinél is kisebb 2-3 cm-rel, pedig ő is törpicsek.
    A ruhás képek egyébként "kövérítenek", mert nem látszik bennük, hogy zörögnek a bordái. Derékban a 3-6 hónapos méret jó rá...

    VálaszTörlés
  3. Hat derék ban Mirus is ezeket hordja. Mind halasznaci, mert hosszra nem jók. Mondjuk Vikimnek is simán jó a 128as sztreccsnaci. Emiatt kizárólag gumis dereku nacikra vadászok.

    VálaszTörlés