2013. augusztus 31., szombat

Oszlopból csirkecomb

Tisztázzuk a legelején: ez egy fogyókúrás/sportos bejegyzés lesz. Ígérem, a végére arra is fény derül, hogy miért ezt a címet adtam neki.
Nos, mint már írtam pár hónapja, helyszínt váltottam, hogy tartsam a fogadalmamat, miszerint hetente minimum 3x csoportosan szervezett formában próbálom rávenni a zsírsejtjeimet, hogy legyenek kedvesek távozni a testemből. Azóta eltelt 4 hónap, így ideje számot vetnem.
Pirospont jár nekem azért, mert átlagban 3,77 db edzés jött ki 1 hétre, ami egész jó. Betegség ide, szabi oda, nem húztam ki magam a mozgás alól.
És akkor kb. itt vége is a pozitív dolgoknak...
Kilóim száma továbbra sem akar csökkenni, még az elején lement egy kevés (2-3 kg), de július eleje óta (!) változatlan a helyzet. Hiába diétázom, hiába sportolok, nem változik a súlyom, max. +/- fél kiló. Ok, nem mondom, hogy nem csúszott le egész nyáron egyetlen fagyi ill. lángos sem, de tényleg ritkán bűnöztem, és azt hittem, hogy ennyi a fegyelmezett diéta mellett belefér. Jó, tudom hol kell hinni...
Ami viszont meglepő, hogy centiben sem mérhető túl nagy változás - területenként 1-2 cm - amit marhára nem értek. A sok kardiónak és súlyzós edzésnek köszönhetően már rég nem itt kellene tartanom. Mondjuk egy biztos: akárkivel találkozom, mindenki hüledezve kérdezi, hogy hány kilót fogytam. Semmit, mégis baromira átalakultam. Olyan izmok kezdenek érezhetővé és LÁTHATÓVÁ válni, amikről eddig nem is reménykedtem. A pörgős zumbától kezd kialakulni a vádlim, a több ezernyi kitöréstől/guggolástól formálódik a hátsóm és és a combom, a súlyzózástól pedig (felülről nézve) már kezd látszani a tricepszem :-) A múltkor beálltam a tükör elé és meglepően konstatáltam, hogy az oszlop lábam kezd csirkecomb formátumot ölteni - értsd: kezd láthatóvá válni a bokám és a térdem. Igaz egyenlőre egy jó nagy - ámbátor igencsak kemény - csirkecombról beszélhetünk. Alakulok, de a lényeg mégsem változik, ami elég elkeserítő. Már arra is gondoltam, hogy azért nem csökken a súlyom, mert izom lett helyette... No, de az sem lehet több 1-2 kilónál...
Mindenesetre bátor lépésre szántam el magam tegnap: havi korlátlan bérletet vettem, ami azt jelenti, hogy ha nem akarok anyagilag rosszul járni, akkor hetente minimum 4x el kell mennem. Ezen a héten 5 edzés kipipálva :-)

2 megjegyzés:

  1. Én látatlanban is gratulálok! Mondjuk, a cím alapján valami gasztro-bejegyzésre számítottam :-).
    A kitartásod előtt térdre borulok, és inkább nem mondok arról semmit, hogy én hol tarok...
    Ja és egy bölcs ember egyszer azt mondta, hogy nem a mérlegnek, hanem a tükörnek fogyókúrázunk. Érdemes ezt észben tartani ;-).

    VálaszTörlés
  2. Azert tisztaztam rogton az elejen ;-)
    Sajnos a tukor sem kecsegtet tul sok joval, de nem adom fel.
    Szinten bolcselet: aki kovernek latszik, az kover is :-D :-D :-D

    VálaszTörlés