2013. augusztus 9., péntek

Meleg dokumentálva

Jelentem, a tornát túléltem, sőt még jól is esett :-)

Most pedig következzen két kép az utókornak. Azt hiszem az idei nyár (egyik) legmelegebb délutánját tudhatjuk magunkénak. Ennyit mutattak a hőmérők:

Kinti (természetesen szigorúan árnyékban):

Benti (ez is árnyékban :-)):


Fogjuk még ezt visszasírni...

Számomra egyébként azóta sem volt olyan brutál nyár, mint a 2007-es. Azon túl, hogy akkor álltak be a 41-42 fokos rekordok, és emlékeim szerint 2 hétig folyamatosan 35 fok fölött volt a nappali hőmérséklet (éjjel 10-kor még 31 fokot mutatott a hőmérőnk), mindezt 8-9 hónapos terhesen csináltam végig. Emlékszem, hogy a lábam már mindenre hasonlított, csak emberi végtagra nem és a nap nagy részét a kádban hűsöléssel töltöttem. Mit meg nem tehet az ember első terhessége alkalmával???? :-)

In memoriam "terhesláb":

 
34 hetes terhesen ------- alapállapotban




 
 
 
 
 
 
 

1 megjegyzés:

  1. Egyszer már láttam a "terheslábas" képet, akkor azt hittem, olyan nem is létezik, csak fotóbolt. Egészen addig, amíg nekem is pontosan ilyenné vált. Tényleg van ilyen és nem kellemes...

    VálaszTörlés