2013. augusztus 19., hétfő

For Panda

Panda, ez a bejegyzés csak a Tiéd.
Itt szeretném tudatni Veled, hogy akaratod és tudtod nélkül fenekestül felforgattad kis családunk életét :-)
Történt egyik nap, hogy az arckönyvön (melyen most már én is rendszeresen megfordulok) jött egy kedves bejegyzés, miszerint megcsináltál egy szintet egy bizonyos játékban. Rögtön kíváncsi lettem, mert amennyire virtuálisan megismertelek az elmúlt közel 2 év alatt, éreztem, hogy ez nem egy "lőjjünkszéjjelmindentgyorsan" típusú játék lesz. Letöltöttem - gondolván arra, hogy a soknapos ünnep alatt biztosan lesz időm játszani vele. Hát, ne tudd meg, mi történt! Verekedni kellett a telefonomért, mert mindenki rákattant a cukorkaroppantósra. Lizi a könnyebb pályákra, Férj meg ment előre, ameddig csak bírt. Néha pedig én is hozzájutottam a saját készülékemhez.
Megvan az új kedvencünk. Köszönjük!!!!
A családi békén meg majd dolgozunk :-)

3 megjegyzés:

  1. Jajistenem, bocsánat! Pedig sosem küldtem akarattal semmilyen értesítést, ez is véletlen volt. Itt látszik meg, mennyire értek a billentyűzethez :-). Megpróbáltam visszacsinálni ott rögtön, de nem lehetett. Én meg úgy gondoltam, úgyse érdekel senkit, hogy mit küldözgetek...
    Én úgy fertőződtem meg, hogy Ádám a tabletjére letöltötte. De nálunk ugyanaz volt, mint nálatok, hogy a család ölre ment a masináért, és komoly harc volt az életekért :-). Ekkor tudtam meg, hogy a FB-n is lehet játszani, na, gondoltam, akkor hajrá, ott legalább nem tör senki az életeimre :-).

    VálaszTörlés
  2. Miota vege a szabinak, azota a korlatozott szamban meglevo szabad perceimet ugyis massal toltom (most eppen Lizi szulinapjanak szervezesevel). Ferj meg imaba foglalta a nevedet :-D
    Egyebkent fb eletveszely. A multkor valahogyan (eskuszom tok veletlenul) ranyomtam vki kovetesere. Panikhangulatban ugykodtem 20 percig (mert persze eltunt a oldal), h visszacsinaljam valahogy...

    VálaszTörlés