2013. augusztus 7., szerda

Dögmelegvaaan!

10 millió honfitársunkhoz hasonlóan minket is nagyon megvisel a tartós kánikula. Éjjel fetreng mindenki, Lizi még sírva is fakadt, hogy nem bírja tovabb, Majcinál stabilan 31 fok van. A nappaliban is sikerült elérni a 30 fokot - amiben én is ludas vagyok, hiszen tegnap 3 órán keresztül főztem...
Amiatt viszont nagyon büszke vagyok magamra, hogy tegnap bevállaltam a sportot. Még el sem kezdődött az óra, de én már úgy néztem ki, mint akit slaggal locsolnak. Gyorsan be is jelentkezem holnap délelőttre, mielőtt meggondolom magam. Ha ezek után lesz még bejegyzés, akkor túléltem a tornát...

2 megjegyzés:

  1. Nem írtál szerda óta... Ez azt jelenti, hogy nem élted túl????

    VálaszTörlés
  2. De igen. :-) Nem adom olyan könnyen magam! Napközben nincs gépem, este meg erőm leülni elé. Hamarosan lesz új bejegyzés is, rajta vagyok :-)

    VálaszTörlés