2013. március 20., szerda

Dupla szűz??

Lizi megszületése után nem sokkal gyorsan megnéztem elsőszülöttem aszcendensét, és miután első pillanatra megláttam, hogy az is szűz, megnyugodva hátradőltem. Lelki szemeim előtt láttam a gyermekemet, aki szorgalmasan bújja a könyveket, kedvesen szerényen figyel a dolgaira, amik pedáns rendben sorakoznak a megszokott helyükön. Kb. 1 éves lehetett, mikor éppen a mutogatós időszakát élte - amit szeretett volna, arra ellenállást nem tűrő határozottsággal rábökte a mutatóujját. Egyszer megállt a nappaliban a teraszajtó előtt, és enyhe arroganciával rábökött a függönyre. Miután elsőre nem esett le a szándéka, a mutatványt újra, meg újra megismételte. Lassan rájöttem, hogy mi is a probléma: a függöny középen kb. 10 centi híján nem volt pontosan összehúzva. Miután pótoltam eme borzasztó mulasztásomat, Lizi megnyugodva továbbállt. Ezen a ponton az apjával egymásra néztünk és megnyugodva konstatáltuk, hogy milyen remek kis életünk lesz ezzel a rendszerető szűz gyermekkel.
Aztán teltek a hónapok és évek és a rendes szűzből egy rendetlen, harcias minivezér lett, aki a rend helyett leginkább saját magával volt elfoglalva. Mára ott tart a helyzet, hogy egy folyamatos harc a dolgai rendben tartása, és olyan szintű önbizalommal/harciassággal/vezéregyéniséggel/szereplésvággyal rendelkezik, hogy kétségbeesetten járunk utána, mégis mivel lehetne ezt egy kicsit tompítani. A legegyszerűbb kérésünket is végigpörgeti a kis agyával, és rögtön mérlegel, hogy származik-e neki ebből valamilyen előnye. Ha nem, füle botját sem mozgatja (pl. reggeli pisilés), de amennyiben úgy érzi, hogy jár érte valami, akkor hangosan felhívja a figyelmünket az adok-kapok feltételeire.
Meséltem róla valakinek, aki többek között asztrológiával is foglalkozik és rögtön mondta, hogy nagy vonalakban rápillant Lizi legfőbb jegyeire. Mikor belekezdett a pár mondatos jellezmésbe, leesett az állam, és minden világos lett. A fő jegy és az aszcendens mellett ő további dolgokat is vizsgált (nem mennék bele, mert hozzáértésem híján nem szeretnék butaságokat írni), ami szerint a dupla szűz utáni két jegye dupla oroszlán, ami annyira erős, hogy simán lenyomja még a dupla szűz vonásokat is. Mikor belement az oroszlán jellemzésébe, rögtön ráismertem az elsőszülöttemre. Ezen felbuzdulva elhatároztam, hogy hamarosan elkészíttetem a komplett horoszkópját, melyből megismerhetjük gyermekünk működését és támpontot nyújthat a nevelésében.
Egy dolog viszont vitathatatlanul szűz: iszonyatos agyi képességekkel rendelkezik. Most már bármit elolvas (akár kocsiból menet közben, akár az én kézírásomat) és a számítógépen elkezdett komplett mondatokat írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése