2013. március 25., hétfő

Hogyan hízzunk 10 mp alatt 3,5 kg-t?

Nem, nem vette eszemet a fehérjedús táplálkozás, továbbra is a kilók eltüntetésén munkálkodom, sajnálatos módon azonban tényleg megtörtént velem a fenti dolog.
Egyszerűen meguntam, hogy a "vagyonokbakerülőszupertefal" mérlegünk nem bír 2x egyforma mennyiséget mutatni, ugyanazon személy ugyanazon a helyen történő mérésénél. De nem ám 10-20 deka eltérést mutat a kis jószág, hanem 3-4 kg-t. Így aztán nyakunkba vettük az elektronikai áruházat és beszereztünk egy újabb példányt, ami állítólag az egyik legmegbízhatóbb darab és ezt még a rá nyújtott 5 év garancia is bizonyítja.
Itthon rögtön beüzemeltem az új ketyerét és összehasonlításként - mert számítottam rá, hogy lesz némi különbözet a két mérleg között - először a régi, majd az új mérőszerkezetre álltam rá. Na, itt jött el a gutaütés pillanata, ugyanis az új csodagép 3,5 kg-val többet mutatott, mint a régi. Konkrétan 10 mp alatt nullázódott le az elmúlt 2 hónap kínkeserves munkája...
Mindegy, vettem egy nagy levegőt, és elkönyveltem magamban, hogy most innen folytatódik a harc. Az mindenesetre megnyugtató, hogy a 10 különböző helyen végzett 30 mérésem ugyanazt az eredményt mutatta. Tehát a MÉRLEG JÓL MÉR. Lehet, hogy akkor velem van a gond???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése