2013. március 5., kedd

Jön a 2. felvonás

Véget ért az első sorozat. Nem mondhatnám, hogy felhőtlenül boldog vagyok, sőt őszintén egy kicsit csalódottnak érzem magam, de ha a szívemre teszem a kezemet, akkor olyan nagyon mégsem kéne elkenődnöm. Tudhattam volna, hogy én nem úgy működöm mint minden normális embertársam, csak ugye a remény hal meg utoljára. :-)
Summa summarum -3,5 kg az eredmény 5 hét alatt. Nem kevés lemondással és erőfeszítéssel a hátam mögött. Ez van, el kell fogadni, hogy én így működök. Viszont, ha belegondolok, hogy eddig akármit csináltam és meg sem moccant az a szerencsétlen mérleg, akkor viszont egyértelműen örülnöm kell.
Úgy döntöttem, hogy folytatom, így ma beruháztam még egy bérletre és tele vagyok pozitív érzésekkel. Továbbra is az eredetileg kitűzött cél lebeg a szemeim előtt arra a bizonyos dátumra. Amit aztán utána lehet továbbgondolni.

Hajrá, hajrá! Kitartást magamnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése