2013. március 21., csütörtök

Maja bérte Lizit

Ruhaméretileg és súlyilag. Soha nem gondoltam volna, hogy ez bekövetkezhet, hiszen éven belül fél év eltérés van közöttük (Lizi őszi, Maja tavaszi) és Lizi sem éppen a túl nagy méretéről volt híres. Kb. 3 éves koráig minimum 1 mérettel kisebbet hordott, mint amit korilag kellett volna.
Maja lassan 11 hónapos létére simán hordja azokat a tavaszi ruhákat, amiket Lizi 5-6 hónaposan hordott és még van néhány 68-as, ill. 3-6 hónapos méretű pólója/gatyója.

Kikerestem a kiskönyvből a lányok adatait és ledöbbentem. Megjegyzem, hogy egyikük sem született kis súllyal (Lizi 3850 gr, Maja 3680 gr).

Lizi 03.19-én (akkor bő 6 hónapos volt)
7290 gr
66 cm

Maja 03.12-én (bő 10,5 hónap)
7390 gr
71 cm

Gyakorlatilag a 4,5 hónap különbséget szinte csak az 5 centi jelzi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése