2013. december 8., vasárnap

Blúz

Vettem egy blúzt magamnak. Ez amúgy nem egy érdekes információ, a szekrényemben szépen ott sorakoznak a blúzok, amik mindennapi kellékei a dolgozó énemnek. De ez a blúz AZ A BLÚZ, amire már oly régóta vágyom. És, hogy miért nem vettem meg eddig? Hmmm, fogalmazzunk úgy, hogy a korábbi alkatom nem tette lehetővé. Tegnap is bátortalanul vittem be a próbafülkébe, majd euforikus állapotba kerültem, mikor megláttam magamon: kifejezetten jól állt. Nem is töprengtem túl sokáig, gyorsan megindultam vele a kasszához.
Egyébként súlyilag többé-kevésbé egy helyben topogok. Sajnos nálam a diéta önmagában mindig is kevés volt, igazából heti 6-8 óra sport kellett ahhoz, hogy ne 10 grammonként csökkenjen a súlyom. Azt meg ugye most buktam egy darabig. Nem segít a helyzetemen, hogy mikulás közeledtével elkezdtek gyűlni a lakásunkban a csokoládék és társaik, amire Férj este fél 10 után - mikor már tutira alszik mindkettő - szépen rájár. (Egyébként az a szövege, hogy a kicsinek úgysem kell csokit ennie, a nagynak meg túlságosan is árt, és rá most úgyis nagyon odafigyelünk, szóval tulajdonképpen ő most saját magát áldozza fel eme nemes ügy érdekében.) Este fél 10-kor sajnos én is elgyengülök. Napközben teljesen hidegen hagy ki milyen kalóriadús kaját pakol a tányérjára, nem kívánom meg a kedvenceimet, miközben főzöm őket, és szempillám sem rebben, mikor valamelyiknek túró rudit v. csokit bontok. De aztán este fél 10-kor történik valami. Pedig még éhes sem vagyok. Nem tudom másra fogni, mint arra, hogy a kiesett szenvedélyt (sport) egy másikkal (csoki) pótlom. Baromira rossz csere. Az is elképzelhető, hogy kezdek besokallni a hónapok óta tartó csirkemell-barnarizs-csirkemellsonka-fekete kenyér-zöldség-joghurt-túró-fehérjeturmix kombótól. Vagy csak szimplán érzem, hogy alig két hét választ el karácsonytól, amikor úgy fog eltelni pár nap, hogy nem veszem elő a grammos mérleget, és már elkezdtem a lazulást. Pedig ezt a két hetet még kőkeményen végig kellene nyomni, így talán lemenne az a másfél-két kiló, ami a kitűzött célhoz kellene. Jajj, ha másért nem, hát a blúz miatt!!! Igazán megérdemli.
Na, azt hiszem indulok, és sütök magamnak egy kis csirkemellet :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése