2013. december 13., péntek

Valamiért így kellett lennie :-)

Megérkezett a gyerekek ajándéka a webáruháztól. Mivel mindenkinek a nevében mi logisztikázzuk be a játékokat, idén (is) a megszokott helyemen válogattam ki őket nem kis műgonddal. Mindent 26x megnéztem, ajánlásokat olvastam, összehasonlítottam, majd a hasonlók közül is választottam. A rendelés megküldése előtt természetesen még 3x átfutottam a listát, hogy biztosan nem böktem félre és mindenből pont azt a fajtát tettem a kosárba, amit szerettem volna.
Férj hazahozta az irodájába érkezett hatalmas dobozt, majd este fél 10-kor nekiálltunk a bontásnak. Hirtelen sokkot kaptam, mikor a Lizinek kiválasztott logikai játék Junior változata helyet a sima volt a dobozban. Nem ezt rendeltem. És a szállítón sem ez volt, csak csomagolásnál voltak figyelmetlenek és a JR felirat nélküli verziót pakolták be. Már magamban mérgelődtem, hogy most lehet velük balhézni, hogy mielőbb cseréljék ki a felnőtt verziót (8-99 éves korig) a Juniorra (6-8 éveseknek), mikor Férj megmondta a tutit, hogy tulajdonképpen Lizi úgysem egy átlagos 6 éves, ne cseréljük vissza. Lehet, hogy segíteni kell neki az elején, ill. nem csinálja meg, csak a kártyák felét, de legalább később is talál majd kihívást az új játékában.
Csere tehát nem lesz. Majd karácsonykor kiderül, hogy mennyire döntöttünk jól :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése